Znaczenie aplikacji mobilnych

Znaczenie aplikacji mobilnych

Biznes musi dążyć do rozwoju, aby pozostać na fali nowych technologii i reagować na innowacje co może uczynić go bardziej wydajnym. Tworzenie aplikacji mobilnych to dość poważny krok. Wymaga inwestycji czasu i zasobów. Jakie są korzyści z tworzenia aplikacji mobilnych?

Po co tworzyć aplikacje mobilne?

Popularność mobilnego internetu na świecie szybko rośnie. Liczba użytkowników Internetu urządzeń mobilnych już dawno przewyższa ruch użytkowników z komputerów osobistych. Według Cisco globalny ruch danych mobilnych wzrośnie w najbliższym czasie na poziomie 57% w latach 2014-2021. Rozwój technologii mobilnej otwiera ogromne nowe możliwości dla każdej firmy, w tym małych. Według statystyk duży procent odmów trafia do witryn, które nie reagują na urządzenia mobilne.

Odbieranie informacji z małego ekranu urządzenia mobilnego jest niewygodne ze względu na małą skalę. Interfejsy aplikacji mobilnych są projektowane od samego początku tak, aby uwzględniać zużycie informacji z małych ekranów. Struktura aplikacji jest zoptymalizowana pod kątem wygodnej nawigacji, wszystkie niezbędne informacje są łatwo dostępne. Aplikacja w pełni wykorzystuje funkcje dostępne tylko dla smartfona, np. Połączenia, określanie lokalizacji, powiadomienia push i inne.

Ważny kanał marketingowy

Jeśli kupujący już korzysta ze smartfona lub tabletu do wyszukiwania i badania towarów, dlaczego nie dać mu możliwości zakupu niezbędnych towarów za ich pomocą? Tworzenie aplikacji mobilnych pozwala zainteresować klientów twoimi usługami i towarami.

Tworzenie aplikacji mobilnych warto zlecić profesjonalnej firmie. Tworzenie aplikacji pozwala zamieszczać nowe informacje, promocje i oferty specjalne. Dodatkowo po zainstalowaniu aplikacji na ekranie głównym użytkownika pojawi się Twoja ikona – długi kontakt reklamowy. Aby uzyskać dostęp do towarów i usług Twojej firmy, wystarczy jedno ?dotknięcie? na ekranie. Tworzenie aplikacji mobilnej pozwala zatem zwiększyć rozpoznawalność firmy.