Jakie są zalety aplikacji mobilnych?

Urządzenie mobilne jest z człowiekiem prawie 24 godziny na dobę. To osobisty kontakt z klientami. Kompetentna strategia i segmentacja powiadomień push pozwala na komunikację z różnymi grupami użytkowników. Osoba, która zainstalowała twoją aplikację mobilną, z większym prawdopodobieństwem dokona kolejnych zakupów, ponieważ jest to twoja bezpośrednia grupa docelowa.

Zaangażowanie klienta w twój biznes

Tworzenie aplikacji mobilnych to szansa na to, żeby klienci będą mogli aktywnie korzystać z twoich programów lojalnościowych, ofert rabatowych i promocji. Dzięki aplikacji mobilnej możesz otrzymywać opinie klientów na temat pracy twojej firmy, obsługi, personelu, jakości towarów i usług. Tworzenie aplikacji to możliwość otrzymywania rabatów i bonusów za aktywny udział w kampanii marketingowej. W raportach z interakcji w aplikacji zawsze będziesz wiedział, jak zmieniło się zainteresowanie użytkowników aplikacją. Będziesz mógł zobaczyć, jak często ludzie korzystają z aplikacji i jak z nią pracują.

Wygodny sposób monitorowania

Tworzenie aplikacji mobilnej pozwala na skonfigurowanie śledzenia e-commerce i zbieranie informacji o wszystkich zakupionych przedmiotach, całkowitych zakupach i cenach. Możesz skonfigurować odbiór podstawowych danych biznesowych w czasie rzeczywistym, na przykład wskaźniki wydajności: liczba klientów, sprzedaż, koszty, zyski.

Na przykład kierownictwo średniego i najwyższego szczebla dużego holdingu otrzymuje podsumowanie wyników każdej jednostki biznesowej. Na zebraniach z przekonaniem przedstawiają wyniki swojej pracy, patrząc na dokładne liczby w załączniku. Udany rozwój biznesu jest niemożliwy bez analizy trendów i optymalizacji pod kątem urządzeń mobilnych. Według statystyk Google 39% użytkowników urządzeń mobilnych dokonuje u nich zakupu, 55% szuka towarów lub usług za pomocą smartfonów w celu dokonania kolejnego zakupu.